laupäev, 14. märts 2015

Minu PaidVerts´i strateegia!

Minu soovitused neile kes ühinevad PaidVertsiga:

1. Klikki 5 sendini!
2. Osta 5 sendi eest võimalus teiste poolt klikkimata jäetud reklaamide saamiseks. Ma ei saa lubada 100% aga mina teenisin selle 5 senti tagasi 50-70% kasumiga ja seda 1.5 päevaga. Ehk siis sain reklaame hinnaga 0.05 sendist kuni 0.75 sendini.
3. kui oled teeninud u 2$ siis osta 1.05$ bulk add kampaania. Investeeritud 1.05$ toob sisse 1.55$. Paraku mitte alati ei käi see kiirelt ja lihtsalt kuna reklaamid võivad tulla ka väikeses vääringus.

Siit edasi muidugi võid upgrade´da end super useriks või sealt edasi. Nii kaugele ei ole ma veel läinud. Aga seda ma kinnitan et see 5 senti tasub end kuhjaga ära!!!!!

42 kommentaari:

  1. Mul on Crowdfloweri kohta küsimus, et kuidas saab seal teha ühte taski palju kordi järjest..nagu sa oled maininud, et mõni päev teenid üle 10 dollari. Mul on nii, et kui teen ühe taski ära, siis lööb ette kirja "You have done the maximum amount of work on this job" ja ei saa teha palju kordi järjest. Ehk oskad öelda, milles võib probleem olla?

    VastaKustuta
  2. Tere,
    kui mina alustasin siis olid asjad pisut teisiti kui praegu. Esiteks ei olnud erinevaid tasemeid ja samuti ei olnud taskide tegemisel mingeid piiranguid. Võisid teha neid seni kui jätkus või seni kui halb hakkas :)! Praeguseks on kasutajaid palju ja et kõigile võimalus anda on erinevate taskide arv piiratud. See sõltub taskist ja nende kogusest. Täna näiteks on minu jaoks suht hea päev kuna peaaegu kõiki erinevaid taske saab teha 55-120 tk kasutaja kohta. Samas kui mõnel päeval saab teha 2-3. Põhjuseks võib olla ka see et paljud tegid ühe konto aga tegid taske mitmekesi ehk siis pea 24h järjest, eriti just india ja filipiinide kasutajad. Tänu sellele piiratigi taskide arvu konto kohta. Päevad on erinevad, mõni päev saad teha ühe taski teine päev nii palju kui jaksad! Edu1

    VastaKustuta
  3. Tõmba browserile auto-refresher ja pane see taski värskendama umbes iga 2-3 sekundi tagant ja jäta ta nii kuni task available tuleb. Nt. "Ignoring the year, compare wine label images to see if they are the same" ja "Find the year on the wine label" ning muud taskid millel on suur limiit. Oleneb ka kellajast, näiteks paljud taskid on serveri aja järgi 19.00-24.00 saadaval. Värskendama pead muidugi tihti. Mul mõnikord tunde, kui arvuti läheduses olen.

    Kasutan Firefoxil Auto Refresh 1.0.2. extensionit. Chrome'il on neid ka erinevaid saadaval.
    Ma ei tea, mis lehel sa registreeritud oled, kuid ClixSense'i foorumis jagatakse nippe, kuidas palju taske saada.

    VastaKustuta
  4. Ole lahke. :) Auto-refreshi saladus tuli välja ja kõik kasutavad seda nüüd ning limiidid on ka väiksemaks muutunud selle tõttu. Hetkel olen teinud natuke üle 2000 taski alates jaanuari lõpust. Ilma auto-refreshita oleks see number ilmselt 1000 ringis, sest pidevalt lööb ette kirja "You have done the maximum amount of work on this job.". Tavaliselt panen siis värskendama ja püüan veel mõne taski. :)

    VastaKustuta
  5. Tere ;) Leidsin selle Mareki blogi ja otsustasin abi saamiseks siia kirjutada. Lugesin blogi teie postitusi, päris palju targemaks saab siin ;)Olen ka Paidverts'i kasutaja ;) Igati rahul !!! Mul tekkis küsimus,et võibolla oskab keegi mind siin aidata ;) Nimelt ma sooviksin oma Paypal'i kontolt veidi raha investeerida oma PV arvele. Kas keegi on siinolijatest teinud seda või oskab nõu anda kuidas seda teha? Näen siin ainult ,et saab Paypal'i balancelt PV- le ja vastupidi aga kui PV arvel pole veel piisavalt raha teenitud ,et sealt kanda raha Paypal'i balancele kuidas siis? Ma loodan,et mu küsimus ei olnud väga segane ;D Tänud !!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei, mine My Account - Cashier ja proovi sealt. Kui ei toimi anna tead!!! Edu!

      Kustuta
  6. Hei, Tegin nagu soovitasid ;) Kahjuks ei toimi .Vasakul tulbas Your Avalilable balances Paypal --cashout . Enamusel kirjas ka Add funds aga Paypal-il seda pole.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tuleb välja et lihtsalt raha sa oma PaidVertsi arvele kanda ei saa. Sa saad osta reklaami kasutades PayPaly kontot. Vaata siit: https://www.paidverts.com/faq/5.html Ehk siis kasutad oma PayPaly kontot nagu tavalises veebipoes shoppamisel.

      Kustuta
    2. Suured tänud info eest. Tahtsin küsida Create a Bulk Ad Campaign-i kohta. Kui ma soovin osta 1.05$ bulk add kampaania, et kas see veebileht mida reklaamida soovin võib olla oma vabalt valitud veebileht või on seal ka mingid piirangud? Kas kõik need 6 punkti https://www.paidverts.com/member/buy_BA.html peavad olema kindlasti täidetud ? ;) Tänud !

      Kustuta
    3. Sina võid valida ükskõik millise lehe aga paraku mõned lehed näiteks blodspot, wordpress ja sellised ei lase end reklaamida kahjuks!
      Parimat sulle!

      Kustuta
  7. Tere, kas tõesti clicksense ja neobuxiga on võimalik teenida lisaraha?
    Et see raha jõuab ka reaalselt minu pangakontole?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere, jah siiamaani on kõik teenitud summad ilusasti PayPal´i kontole jõudnud. Paidvertsil on küll mingi 7 päevane ooteaaeg aga näiteks ClixSense kannab suht kohe.

      Kustuta
    2. Olgu. Tänud vastuse eest. Hakkasin huvi pärast proovima paar päeva tagasi. :P
      Edu teile :)

      Kustuta
    3. Neobuxist just täna kandsin välja ja kohe oli PayPal-i kontol olemas.

      Kustuta
  8. Tere! Üks küsimus PV kohta, millest pole veel aru saanud - kas kõik on kellegi referralid seal (on see kohustuslik?) või on keegi saanud ka otse registreerida nii, et ei maksa seda 5% ??

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tead ma ei oska sellele vastata. Ma tean et näiteks teistes PTC lehtedel võid registreerida küll otse selle lehe kodukalt aga ikka oled kellegi refferal. Ehk siis see on siis see kui näiteks ma ostan mingilt lehelt refferali paketi (nt. 10reffi üheks kuuks 2.99$ jne) siis sina oled üks nendest. Ehk siis arvan et päris iseseisev sa olla ei saa. Samas see 5% ei lähe otseselt sinu teenistusest vaid see on juba klikki hinna sisse arvestatud summa. Nii olen mina sellest aru saanud.

      Kustuta
    2. Üks näide, kuidas asi töötab:
      View Value: $0.002
      Status: Completed
      Clicker: Tyyp (paid $0.0019)
      Upline L1: dguy (paid $0.0001 referral commission)

      Kustuta
    3. Ma kontrollisin oma PaidVertsi klikkide ajalugu ja seal küll näha pole et midagi vasakule oleks läinud. Kui on kliki hind on 0.5$ siis olen ka saanud nii palju! Eks see asi käib sõltuvalt kohast erinevalt!

      Kustuta
    4. tee see reklaam lahti ajaloos, siis seal on kirjas:


      Promoting: BA-625786
      View Value: $0.03
      Status: Completed
      Clicker: sinukasutajanimi (paid $0.0285)
      Upline L1: sinusponsorinimi (paid $0.0015 referral commission)

      Kustuta
    5. Proovisin praegu uut kontot teha Paidvertsi, aga ilma referrerita ei saagi. Niiet see on kohustuslik. Kuidas sul see õnnestus niisama teha?

      Kustuta
    6. Mina olen ka kellegi reff. Lihtsalt see on asi mis mulle eriti korda ei lähe.

      Kustuta
  9. tere, kust saab osta teiste poolt klikkimata jäetud reklaame?

    VastaKustuta
  10. Hei, mine MEMBERS HOME PAGE, see on lehe üleval osas CASHIER`I kõrval ja sealt vali 4 rida: Buy $0.05 upgrade peale seda saad 1$ väärtuses teiste poolt klikkimata reklaame.

    VastaKustuta
  11. kuidas ma neid bap pointe teenida saan? ma klikin iga päev need 16 bap pointi reklaami ära, aga millegi pärast ostab see lehekülg mulle ise kogu aeg neid raha teenivaid reklaame, seega bap pointid lähevad kogu aeg nulli ja mul polegi võimalik neid koguda.

    VastaKustuta
  12. Enne ei saa vist osta, kui 2500 BAPi koos on. Ma üritasin ka BAPe igapäev koguda, aga üks hommik olid BAPid nullis.Logi järgi olevat osakuid ostnud. Ma pole ise midagi ostnud.
    -1270 Shares: bought 3 each @ 600 BAPs 0
    Palju sa nüüdseks teeninud oled? See klikkimine hakkab vaikselt ära tüütama, ei tea, kas tasub jätkata?

    VastaKustuta
  13. BAP´ ejah koguda ei saa! Eks leht tahab ju teenida. Kui ostad Bulk Ad´i 1.05$ eest siis saad 3500 BAP´i selle eest saad osakuid osta või tulevad sulle tasuvamad reklaamid. Mina ostan samuti 5 sendi eest teiste poolt klikkimata jäänud reklaame. 5 sendi eest saad 1$ eest reklaame. Üldiselt tulevad mingi 20 sendised või tasuvamad reklaamid. Süsteem on nii ülesse ehitatud et sa pead pidevalt tegelema sellega. Muidu kaotad BAP´id Ja raha ka ei teeni. Ma kogu teenitud summat hetkel peast ei tea aga praegu on 112$ mida ma ei ole välja võtnud kuna PayPalile ei saa paari kuu jooksul ülekannet teha ja ma mingit muud kontot ka ei taha teha.

    VastaKustuta
  14. ma liitusin 2päeva tagasi . klikkisin 20senti ja igapäevaseid BAP-e. ruletiga tegin tunniga 600BAP-st duubeldamise strateegiaga 2500 BAP-i ja nyyd ostsin 0.05 upgrade. vaatab mis saab edasi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. ja 0.05 upgrade andis mulle 1 dollari väärtuses 0.001$ reklaame klikkida. 1000 tükki siis. ei tea kas ma suudan seda. mida rohkem ma klikin "i m not a robot" seda rohkem mulle tundub et "i am a robot" :)

      Kustuta
    2. Ja kuidas siis läks? Kui kaua aega võttis 1000 ads-i teha?

      Kustuta
  15. Hei ;) Kuidas oma reklaamitavatele veebilehtedele leida bannereid ? Kas keegi oskab nõu anda? Tänud ette !!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Heip, sõltub millist lehte sa reklaamida tahad. Enamus PTC lehtedel on oma bannerite pank Clixsensel näiteks siin: http://www.clixsense.com/en/Affiliates-Banners

      VastaKustuta

      Kustuta
  16. Hei ;) kas kellegil on mingi strateegia Paid Ads-ide klikkimiste kohta ? Vahepeal ei suuda neist lihtsalt jagu saada ;D ja hetkel ei ole veel piisavalt nii palju krediiti ka et need väiksemad reklaamid ära blokkida . Tänud ette!!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei, paraku sellele pole mul vastust :(. Enndale käib ka see odavate reklaamide uputus suht närvidele. Ma olen nii aru saanud et mida rohkem on sul BAP´e seda tasuvamaid reklaame saad, samas BAP´ide kogumine on võimalik ainult läbi ad´ide ostmise. Seega.....nõiaring. Uuri ehk Paidvertsi foorumis on mingeid ideid.

      Kustuta
    2. Praegu 3 tasemel 30000 Bap-iga, iga päev 100-150 ads-i, 2 tundi tööd, tulem 40-50 cents päev. Nädalavahetustel vahel võtan recycle ads-e, tuleb erinevaid pakke, 200-500 ads-i (0,002), olen need ikka ära teinud. Tunnis teen umbes 75 ads-i. Mingit muud strateegiat soovitada ei oska, tee usinalt tööd, osta kampaaniaid, teeni BAP-e, saad tasuvamaid ads-e. Seda siis kui oled alustanud tasuta kasutajana ja investeerida ei taha. Kui aga ei ole 100 € kahju, kui leht peaks mingil põhjusel põruma, tee invest, osta hulgi kampaaniaid ja võta odavate blokeering. Siin on aga jällegi oma konks - kui paned blokeeringu kõrgemaks kui 0,002 $, ei pruugi neid ads-e kuigi palju saad ja teenistus jääb ikkagi nõrgaks. Mina seda investi praegu teinud ei ole, küll aga plaanin teha, kui mind ära kinnitatakse ja mõni maksekanal, mis mulle soodne, avaneb. Kahjuks PayPal selles keskkonnas ei tööta, ootan BankWire kinnitust. Enne kui ei ole 7 tasemeni jõudnud, ei ole raha välja võtta mõtet, saad vb-olla mõne $ võrra kuus rikkamaks, kui ei taha alumisse gruppi kukkuda ja jälle otsast alustada odavate ads-idega. Noh, egas midagi - jõudu ja hoia närvi ! Tüütu on muidugi ilmselt mingi 6 kuud, siis peaks aga asi tunduvalt paranema ja ka jasum tulema hakkama.

      Kustuta
    3. Heip, kuna olen aru saanud et mida rohkem on BAP´e seda tasuvamad reklaamid saad. Leidsin Youtubest video kuidas BAP´e teenida: https://www.youtube.com/watch?v=Gp3E1Mjv5rc Pole ise veel proovinud kuna paidverts on maas hetkel aga kindlasti proovin. Peale selle leidsin ka bot´i reklaamide klikkimiseks. Pole ka veel jõudnud proovida aga kui leht tagasi on siis proovin. Boti saab allalaadida siit http://www.cpahero.com/ aga ennem tuleb registreerida. Peale regamist otsingusse "bot for paidverts" ja seal ta on :)!

      Edu!!!!

      Kustuta
    4. Ahoi! Mänge ei julgenud soovitada, kuna oli juhus kui üks soovitatu kõik oma BAP-id ja sendid maha mängis ja hiljem mind selles süüdistas, et mina soovitasin jne. Muidugi on see duubeldamise süsteem ammu tuntud aga siin on vaja tohutult külma närvi. Seda saab ka edukalt ruletis kasutada, mängides ainult punast-musta.
      Vat see bot on küll huvitav asi, see peaks andma suuresti ajavõitu. Kui leht tööle läheb jälle, proovin kohe järgi.

      Kustuta
    5. Hei, loodan ka et see bot töötab! Sellest oleks suur abi. Praegu mure ainult et paidverts maas. Kuidagi kahtlaselt kaua juba. Loodan et sellega see asi ei lõppe :(!

      Kustuta
    6. Seal, kus sa soovitasid bot võtta, on 3 varianti. Millist soovitad? Ma ei saa kuidagi neid installitud, Panda läheb näost punaseks ja karjub- TROOJA! Olen mujalt kah mõnda bot-i installida proovinud, ikka sama asi, et muudkui viirus.

      Kustuta
    7. Tead ega ma ei mäleta täpselt millise ma installisin. Minul lihtsalt installis vaikselt ära ja ma ei tea isegi kuhu ta selle installis. Aga teistega oli ka nii et viirusetõrje hakkas jonnima. Googlist kui otsida siis leiab veel nö macro stiilis bote. Pidavat ka aitama. Vaatan õhtul üle millise mina võtsin ja annan teada!

      Kustuta
  17. Hei ;) Suured tänud teile kõigile soovituste eest. Olen ise ka ostnud Bulk Ads-e ja aru saanud ,et mida rohkem BAP-e sul on, seda tasuvamaid reklaame sa saad aga 0.0005-ste ads-ide ülekaal on ikkagi ;) Olen ise alles 1 grupis, nii,et tuleb kõvasti vaeva näha et edasi järgmistesse gruppidesse jõuda. Edu kõigile !!!

    VastaKustuta
  18. Tere! Ma alles algaja ja mõne päeva tegutsenud vaikselt PaidVertsis ja ClixSense-s. Pole suutnud veel aru saada, kuidas neid "referrals-e" endale saaks.. Oskab äkki keegi aidata?

    VastaKustuta