kolmapäev, 22. aprill 2015

Veel PaidVertsist!


Kohutavalt häirivaks on muutunud see et kui kontole on tekkinud suurem ports BAP´e siis kuhjatakse konto kohe sellise hunniku reklaamidega üle et asi muutub veits kontrollimatuks. Proovisin nüüd nii et ootasin kuni kontolt on BAP´id 0 ja päevased 8 BAP reklaami teen ükssaaval ära. ST. et teenühe BAP reklaami ära, ootan kuni selle eest võimalik reklaamide arv on kontole tulnud, klikin need ära ja teen järgmise BAP´i. Tundub vähemalt hetkel mõistlikum ja kasumlikum. Samuti kuna tegin super useri endale siis on lihtsam tasuvamad reklaamid eelisjärjekorras kätte saada. Pikas perspektiivis ei tea mida see endaga rahalises mõttes kaasa toob aga vähemalt praegu on asjad kontrolli all ja kõik reklaamid, isegi väikesed summad, on korralikult klikitud ja ka teenitud summa on korralikult tõusnud. Samas muidugi ahvatletakse sellega et mida rohkem BAP´e sul kontol on seda tasuvamaid reklaame saad. Nii et kaheotsaga asi aga ma lihtsalt ei kannata et suur osa vähe tasuvaid reklaame lihtsalt prügikasti lendab. Proovin mõnda aega nii.

18 kommentaari:

  1. Kas mingit moodi nii ka saab, et seda 30 sek ootama ei peaks, kui reklaami teed?

    VastaKustuta
  2. No kas esimene vaimustus on üle läinud? Kas teised ka saavad dollari kohta tuhat ads-i? Mina olen nüüd kolm korda järjest saanud ära teha pole jõudnud kõike. Tuhande ads-i kohta läheb umbes 15 tundi, mul lihtsalt pole seda aega. Kas oled veel leidnud mõne pöneva lehe? Ma tegin veidi aega Kayadsi, aga see läks hingusele.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei, ma ikka vaikselt nokkin veel. Hetkel endal ka ajanappus aga teen nii palju kui jõuan. Olen ka suht mõistlike reklaame saanud, 50 ja 75 sendiseid. Seega väga ei kaeble.

      Kustuta
  3. Huvitav, kas meie kahekesi olemegi ainult järgi jäänud? Keegi rohkem ei kommenteeri ja kogemusi ei jaga... Kas see reform võttis isu ära inimestelt äkki?

    VastaKustuta
  4. Nuh eks enamus annab kiirelt alla! Aga võib ka olla et teistel on kõik hästi :)!

    VastaKustuta
  5. Kas just kiirelt aga kuidagi liiga palju aega võttis see koht ja andsin alla, jätkan clixsensis, see mõistlik leht

    VastaKustuta
  6. Mina eile tegin selle PaidVerts konto huvi pärast ja hasardist olen ikka klikkinud. Konto on praeguseks - $0.05092. :D Jube tüütu :) Alla ei taha ka anda, aga suht lootusetu tundub. Prooviks ikka selle 5 sendini jõuda, kus pidi midagi ilusamaks minema.
    Kas neid 0,0005-seid on okei n-ö minema lasta või on parem kõik läbi klikkida?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei, mina pole viitsinud kõiki 0.0005 seid läbi klikkida! Seega suht ok need prügikasti saata!

      Kustuta
    2. Kuna praegu muudeti ads-i jooksutamise aega, soovitan mina kõik ads-id ära klikkida, eriti algajatel. Tegin prooviks teise konto veel PV-s 4 päeva tagasi, praegu on kogutud 45 senti.

      Kustuta
  7. Ja kas Clixsenses Facebooki kontoga taske teha ei häiri? Minul jäi asi seal selle koha peal katki, kui Facebooki kontot hakati nõudma taskide tegemisel. Ja tundub, et sellepärast on seal teisigi loobujaid ja üsna palju, kuna taske on ikka üleval väga palju. Ja niisama iga päev saada 3 cents on kah jama.

    VastaKustuta
  8. Hea uudis Paidvertsist - ads-i jooksutamise limiit 30 sek on muudetud 5 sek !!! See pidavat kehtima küll neile ads-idele, mis on nüüd alates tänasest 1.05 pakiga ostetud, vanemaid on ikka ikka ka veel ringluses palju, eriti neid, mis on taaskasutuses. Niiet ärge veel tormake ostma 0.5 sendi eest taaskasutus ads-e. Nii sain teada tänastest MTV foorumi postist.

    VastaKustuta
  9. See facebook-iga sisse logimine ei häiri mind üldse, kuna fb lehel see tegevus kuidagi ei kajastu. Kolmest sendist on asi ikka jumala kaugel, selle saab juba ju ühe tavalise lihtsa taski eest kätte.Ninapidi päevad läbi seal ei istu, kuna ennekõige tahab elu elamist aga õhtul näiteks diivanil telekat vaadates oh lihtne nn poole silmaga ka taske teha. olen üritanud alati ära teha päevase checklisti, sest ka see annab teenitu pealt boonust juurde. üritan õhtul vaikselt ja tasapisi 2 dollarit kokku saada, mis pole üldse raske ja siiani õnnestunud, kui aega rohkem ja muudeks tegemisteks viitsimist pole, siis pühendan rohkem aega ja tähelepanu taskidele ja teenib ka rohkem. kahe kuuga olen vähese ajakuluga teeninud 130 dollarit, summa pole kohe kindlasti suur aga ikka midagi kui mitte midagi :) saab ka tunduvalt rohkem kui oma aega sellele "raisata".mulle sobib selline vaikne tegutsemine, et igapäeva elu ei segaks :) Paidvertsis oli see ajakulu minu jaoks kuidagi liiga koormav ja tulemust polnud justkui näha aga eks ma olen ka suht kärsitu :) Samas selle ajaga ClixSensis teenisin ma kindlasti kõvasti rohkem :)

    VastaKustuta
  10. Lõpuks siis läks ka PV uuesti lahti! Täna sai küll ainult need ads-id, mis jäid rippu, kui revolutsioon algas, homme lubati uue rauaga uued ads-id. Osakute hind on ka uuesti tõusuteel, share to bap väärtus läheb kah paika.
    Proovisin aga BOT-i, ei tööta see minul. Kas on tegu sellega, et uus hosti pakkuja, uus server või on minu BOT vigane. Andke teada, kuis teil BOT-iga lood on.
    Ja edu neile, kel oli vastupidavust võimuvahetus üle elada!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Minu bot ka ei tööta :(. Samas mõtlesin et ega selline bot programmina töötada ei saagi. Youtubis on videod kus kasutatakse macro koodijuppi mis kirjutatakse otse PV lehe koodi sisse. Kui selle koodijuppi leiaks siis võiks uuesti proovida,

      Kustuta
  11. On jah mingi koodi kirjutamisega värk kah, Google annab Paidvrts bot vasteks päris mitu iMacros versiooni. Aga ilmselt on ikkagi PV enda skripti muudetud ja ega vana bot ei saagi siis ju töötada. See skripti uuendamine oli häkkeri tõrjeks tehtud (keegi Yan olevat siin häkkinud ja kontosid tühjendanud, lihtsalt mängudega raisates, välja ta raha kanda ei olevat saanud) ja see bot on ikkagi ju häkkimine.

    VastaKustuta
  12. Tundub et tuleb vanaviisi edasi klikkida. Aga otsing jätkub!!!!!

    VastaKustuta
  13. Eile alustas tööd täiesti uus leht: AntSavings , selle omanik pidi olema PV CEO Marc DeKoningi isiklik tuttav ja Marci nn. garantiiga, et leht ka edasi kestma jääb. Algus on paljutõotav, kes veel liitunud pole, ärge jagage raha võõrastele, refferri link on siin http://www.antsavings.net/?ref=tyyp ; )

    VastaKustuta