laupäev, 27. juuni 2015

Tulemused

Peale 1.5 aastat "rügamist" on aeg tulemusi vaadata. Kõige edukamaks on siiani osutunud ClixSense, teenitud summa 983.46€+ 320€ mille ma kasiino projektis tuulde lasin. Teenistus tuli põhiliselt tehtud taskidest.
Teisel kohal Paidverts kogu summas 148.31€, kindlasti oleks see tulemuslikum kui ma oleksin kohusetundlikult kõik pakutud reklaamid ära klikkinud. Või oskuslikult kõik võimalused ära kasutanud.
Kolmas koht kuulub PaidViewpoint. Teenistus on küll väike ja kui midagi üldse saada soovid siis peab järjekindel olema. Minu teenistus siiamaani 32.6€.

Seega siis vapralt edasi. Ei saa öelda et palju teeninud oleks aga suht mõistlikult siiski.
Edu!!!!


5 kommentaari:

  1. tere! ,Mul ei tule uusi reklaame üldse Clixsenses enam , mis ma tegema pean et reklaame rohkem tuleks või saangi päevas ainult 2-3 reklaami klikkida mis on 0.001 väärtusega? Kuidagi aeglaselt liigub kõik , kuidas alustama peaks ? Ma hetkel algaja, et kust alustada selles Clixsenses? :)

    VastaKustuta
  2. Hei, tõesti ei oska öelda miks sa nii vähe reklaame saad. Tavaline kogus Clicksenses on u. 20-25 reklaami päevas. Minul igatahes kogus muutunud ei ole. Proovi paidvertsi ka, seal on veidi lihtsam alustada. Üldiselt ongi nii et mõistlik on teha konto 2-3 erinevasse PTC lehele ja igapäev klikkida. Siis ikka koguneb raha ka veits. Loomulikult on ka hea teha taske, nende eest makstakse rohkem. Samas muidugi on jube tüütu neid teha.
    Edu

    VastaKustuta
  3. Ahoi! Mina saan clixsensense keskeltläbi 3 senti päevas, so. 1x 1sent ja 20x0,001 senti. Kord kuus saan clixgridiga 10senti, 1 kord poole aasta jooksul olen saanud 50senti ja eelmine nädal suisa ühe eestikeelse küsitluse hinnaga 93senti. Taske ma teha ei viitsi, kogu aur läheb https://www.paidverts.com/ref/Tyyp, kus praegu on väga kasumlik tegutseda. Kui rohkem huvi, küsi siinsamas blogis, eks vastame niikuisoskame. Hoiduma peaksid aga uuest lehest ANTSAVINGS, petised on seal ja NEOBUX-is ära proovi võtta RentRefffe, kui ei ole plaanis investeerida vähemalt 200$. Muidu aga saab seal 4-5 senti päevas lihtsalt reklaame klõpsides. Ja kui viitsimist on AdPrize klõpsida, saab kuus veel paarkümmend senti lisaks. Omal on mul veel 4 lehte käsil, aga midagipõrutavat ei ole. Kindel sissetulek on veel Ayuwage http://www.ayuwage.com/?reg=219004, mis küll ei ole PTC, vaid vajab rohkem süvenemist reklamitavasse. Proovi järele!! Eriti Paidverts, kui nõu vaja, anna teada.

    VastaKustuta
  4. Mina olen teeninud ClixSense's nüüd 6 kuuga kokku $501.84. :)

    VastaKustuta