teisipäev, 24. veebruar 2015

Paidverts

Peab ütlema et Paidverts meeldib mulle! Võib olla on seal veidi rohkem sebimist kui võiks, kõik need tüütud copy-pastemised aga see on seda väärt. Kui siiani oli ClixSense mu lemmik ja ka teeninud olen ma seal kõige rohkem siis Paidvertsis käib asi tunduvalt kiiremini. Oluline on saada oma esimene 1.05$ ja selle eest reklaame osta ja asi hakkab kõvasti kiiremini liikuma. Seni olin ma suht veendunud et teenitud raha ma kuhugi tagasi ei investeeri aga Paidverts on erand. Samuti olen ma nii kaugele läinud et olen ostnud Paidvertsi osakuid. Pole neid veel palju kuid siiski piisavalt et igal esmaspäeval väike tulu teenitule lisaks saada.  Seega Paidverts on tõusnud kindlaks lemmikuks. Clixsense on hea, turvaline ja lihtne kuid ilma taske tegemata väga ei teeni. Lühidalt siis olen jäänud kolme lehe vahele pendeldama. ClixSense, Paidverts ja Paidviewpoints. Viimases on see teenimine küll eriti vaevaline aga päevas üks minut raisata ei tundu just palju!

13 kommentaari:

  1. Hei :)
    Head vabariigi aastapäeva!
    Mind Paidvertsi juures ei häirigi see copy-paste, kuna seal rea lõpus ju need nupud. Küll aga häirivad mind tõsiselt need captshad (või kuidas iganes need kirjutatakse), need on nii raskesti loetavad! Varem olid natuke pikemad, aga alati inglisekeelsed ja kohati ka päris vaimukad. Nüüd on mingid mõtetud sõnad ja nii halvasti nähtavad, et ma tihti raiskan nende peale vaat, et kõige rohkem aega!
    Aga kui sa ütled, et see 1.05ne investeering tasub end ära, siis proovin seda kohe!

    VastaKustuta
  2. Taevas on mu halamist kuulda võtnud! :)

    VastaKustuta
  3. Hei, mis taevas tegi siis? Paremad captchad?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. account data alt on võimalik need captchad ära vahetada. solvemedia(mis tihti jumala loetamatu) asemel saab võtta google captchad ja need on ikka ilusti kõik loetavad

      Kustuta
    2. Tnx info eest! Need pagana Captchad käivad eriti pinda! Ei saagi aru miks neid vaja on.

      Kustuta
    3. need kinnituseks, et robot pole ja nn ausalt raha teenid :D mulle käisid need copy-pasted ka täiega pinda, ei saanud aru, et milleks on vaja asja nii mahukaks teha, kuni need nupud sealt rea lõpust avastasin. kolm klikki ja copy-paste kolmel real tehtud :D asi võttis kohe kiirema käigu sisse :)

      Kustuta
    4. Tõepoolest suured tänud vihje eest!
      Päike tuli välja lausa :)

      Kustuta
  4. Kas selle 1.05 investiga on mingi eriline nipp? Tegin veel 2 korda selle investi, aga no ei tule mulle kuidagi 1.55 tagasi. Või ongi nii, et ASAP, aga see asap võib olla ka 2 nädalat? Väga suuremaid adse nagu ei anna, aga 0.0005 on ikka vähem küll, rohkem on 0.001 ja 0.002 adsid. Ja kas see 2.99 invest ka kuidagi ennast ära tasub?

    VastaKustuta
  5. Heip, ega mina ka pole oluliselt tasuvamaid adse saanud. Kasum tulebki reklaamide arvu pealt. Samas nipp on ikkagi selles et sa mingi hetk ostaksid Ad Filtri ja sel juhul tulevad ainult tasuvamad reklaaamid. Esialgu ei plaani 10$ selle peale raisata. Aga ausalt ma pole ise ka täielikult asjadest aru saanud veel. Pole aega olnud et foorumit lugeda ja sealt vastuseid saada.

    VastaKustuta
  6. Mis need osakud on? Share-d? Kus Sa näed, kui palju nenedelt teenid? Kui saladus pole, palju Sul neid osakuid on? Ma ostsin prooviks 5 sendiseid lisasid, mis annab teiste ära visatud ads-e. Päris toimiv asi, ühe korra sain isegi 91 sendise ads-i, korduvalt aga 14 ja 21 sendiseid, loomulikult ka väiksemaid, näiteks 0.003 ja 0.004 $. Ainult et sellega kaotab selle 5 senti, neid loobutud ads-e annab 1 dollari väärtuses, see osa läheb BAP-e maha. Aga kiiremini saad jällegi dollari täis, et 1.05 $ lisa osta.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei, täpset osakute pealt saadavat kasumit ei oska ma sulle öelda! See sõltub Paidvertsi kasumlikusest ja osakute arvust. Minul on 52 osakut ja igal esmaspäeval kantakse kasum mulle arvele. Väga palju pole tahtnud BAP ´ e nende peale raista kuna reklaamide eest teenib rohkem! osta saad neid https://www.mytrafficvalue.com/ sisse saad logida oma Paidvertsi salasõna ja kasutajatunnusega!

      Kustuta
  7. Tervist, proovin ise ka tegeleda PV saidiga . aga selleks et saada ära visatud adse on sul veel vaja 2,5k BAP ?

    VastaKustuta
  8. Hei, kui sul on mingi raha PV arvele kogunenud siis osta 1.05$ eest Ad Campaign. Selle eest saad 1.60$ eest reklaame + 3500BAP´i. Lisaks sellele saad ka boonus ad´e.

    VastaKustuta