esmaspäev, 23. veebruar 2015

Algus on tehtud!

Ei pidanudki eriti pikalt netis kaevama et vastav leht leida. Valik on üpris suur, iseasi kui kasumlik see valik on. Ja kui ohutu. Vastavalt WOT*´i soovitusele valisin ma välja lehe nimega zapbux*. „Tööks“ on reklaamidel klikkimine ja sellega „teenimine“ :)! Eriti suur see teenistust  ei tundu olevat kuna ühe klikki hind on 0.001$. Seega täna „teenisin“ ma lausa 0.074$. Näis mis edasi saab. Mu ootused pole kõrged ja 5 minutit klikimist päevas pole just eriti raske.  Muidugi loodan et see teenistus mõnevõrra ikka kasvab, eesmärk on ju teada saada kas ma selle raha ka kätte sealt saan. Praeguse tempo juures tundub selleks maru kaua aega minevat.  Väljamaksetest rääkides siis enamus lehed pakuvad väljamaksete tegemist  PayPal kontole. Loomulikult peab seal see konto ka olemas olema.
Jäi silma et selliseid bux lõpuga „tööpakkujaid“ on ikka väga palju. Neardbux, oldbux, probux, buxbux jne. Loomulikult on need omavahel seotud ja teenivad üksteisele raha. Enamus reklaame millel ma klikkisin olidki nende ...bux ide omad. Ja muude sarnaste lehtede omad.Kuidas see skeem täpselt töötab ma ei tea……veel. Kui keegi teab siis ehk jagab oma teadmisi!
Homme uued põnevad väljakutsed!!! Või mitte nii põnevad :).
Seniks klikin siis reklaame ja vaatan millist muud põnevat teenistust internet pakub.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar