esmaspäev, 23. veebruar 2015

Vahekokkuvõte 3

Polegi suurt millestki kirjutada. Olulisi muutusi pole toimunud, see tähendab et piisavat rakendust pole leidnud. Eile polnud muud midagi eriti teha (teenimise mõttes) kui ClixSense’i „taske“ teha. Suhteliselt nüri tegevus aga muidu poleks üldse mingit „sissetulekut“ olnud. „Taskid“ on muidugi suhteliselt erinevad ja erinevalt ka tasustatud. Tasu algab 0.01 sendist kuni 0.15 senti töö eest. Sõltub mida tegema peab. Samuti tuleb oma tegevustes väga tähelepanelik olla ja instruktsioonid ilusti läbi lugeda. Kui töö täpsuse protsent langeb alla 75% siis antud tööd edasi teha ei saa. Alati jääb võimalus midagi muud teha. Kahjuks tuleb suurem hulk „taske“ saadavale alles õhtul hilja. Paraku poole ööni neid teha oleks liiga nüri. Päeval on neid ka aga väiksemal arvul ja need krabatakse kohe ära.
Clickworker’is sai ka üht teist teha aga eelnevalt tuli muidugi 2 hindamist läbi teha ja ühes ma rõõmsalt põrusin. Õnneks saab neid hindamisi küll uuesti teha aga selleks peab ootama nii nädala või kümme päeva. Midagi siiski tiksus sealt ka lisaks.
YouCov ja Paidviewpoint ikka saadavad mõningaid küsitlusi, Paidviewpoint saadab tegelikult neid 3 sendiseid küsitlusi igapäevaselt (et mu demograafilist sobivust paika panna ja selle alusel teisi küsitlusi saata) aga selliseid mille eest veidi rohkem teenida saab tuleb ikka vähe. Sihiks olen võtnud selle kuuga kokku saada 50-75€ aga hetkel on see veel väga  kaheldav. Muidugi kui UpWorkPtd järgi võtta siis olen juba ligemale10 000$ teeninud aga noh jah……..! Paar päeva tagasi võeti nende kodukas maha ja ma olin täiesti kindel et tagasi seda enam ei panda aga võta näpust. oDeskis pole eriti midagi teinud kuna konkurents on nii suur ja mingigi töö saamise väljavaade väga madal. Fikseeritud hinnaga pisemaid asju olen teinud aga et neidki saada tuleb hind mille eest sa valmis tegema neid oled väga madalale lasta. Kindlasti ma proovin seal veel, lihtsalt praegu pole viitsinud.
Kokkuvõte ka siis:
ClickWorkers- 7.12 €
oDesk- 18$
YouCov- 6500 punkti
UpWorkPtd- 9805$
CashCrate-3.6$

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar