esmaspäev, 23. veebruar 2015

Veidi tööd veel tehtud!

Päevad ei ole vennad. Kahjuks või õnneks! Paar päeva pole saanud raha kokku ajamisega :) tegeleda ja seega võtsin eile ja täna asja veidi tõsisemalt ette. Ehk siis tegin ClixSense´is  „taske“ . Kuidagi oli neid sinna korraga väga palju välja pandud ja tegemist jätkus. Enamus muidugi on väga odavad tegemised ja samas väga aega nõudvad ja tüütud aga nii teleka vaatamise vahele võib teha. Kallimad st. mille eest rohkem makstakse need rabatakse muidugi väga kiirelt ära. Aga tuleb välja et kui oled mingi märkimisväärse hulga (ma tõesti ei tea kui suur see hulk olema peab) taske korralikult ära teinud saadetakse sulle/mulle personaalsed pakkumised ja eile nii juhtuski. Tegin 120 taski hinnaga 14 senti tükk. Seega peaaegu 17$ teenitud. Pluss umbes 20-30 1 sendist taski ajaviiteks juurde. 14 sendiseid tuleb vist haruarva, olen teinud 7, 6, 3, 2, 1 sendiseid suht palju ja ühekorra ka 16 sendiseid.  Ausalt öeldes on neid taske veidi nüri teha. Eriti  1 sendiseid mis võtavad lisaks ka rõvedalt aega. Samas vaadates teiste kasutajate tegemisi siis paljud teevad nädalas 1700-2100 taski, kui arvestada et keskmine hind tuleb kasvõi 3 senti siis 50-65$ nädalas. Mis iseenesest polegi nii paha. Juhul kui neile kui eriti tragidele pakutakse eri taske näiteks keskmiselt 10 senti tükk siis 170-210$ nädalas on täitsa muljetavaldav. Ma muidugi spekuleerin, ma ei  tea mis hinnaga taske nad teevad. Lihtsalt tuli selline mõte peale seda kui mulle eraldi parema hinnaga taske saadeti. Samas võib see ka juhus olla ja enam neid ei tule. Näis. Täna hommikul tegin ka Clickworkers´is veidi „tööd“ ehk siis otsisin meiliaadress jälle. Clickworkersis on tasu muidugi teine. 7€ senti aadressi eest ja see pole nii neetult nüri tegevus ka. Ausalt öeldes täitsa meeldib mulle. Kahju et neid töid seal nii harva on. Tegelikult tuleb sealt üldse väga vähe pakkumisi.
Paidviewpoint pole millegi suurega üllatanud, aina need 3 sendised küsitlused ja YouCov´is teenisin ka mingi 2500 punkti aga ei midagi suuremat.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar