esmaspäev, 23. veebruar 2015

Kerge tüdimus!

Maru masendav tundub neid reklaame togida! Hetkel tundub isegi 5 minutit mis selleks kulub tõelise aja raiskamisena. Seda enam et oodatud raha hunnik ei taha ka kuidagi kasvada. 0.001$ klikk!!!! Tõsiselt????
Zapbux vist ei ole koht kus teenimisest kui sellisest rääkida saab. Samas, äkki olen ma liiga kärsitu, 2 päeva kogemust ju alles. Ehk asjad muutuvad. Kärsitu olen ma küll ja tulemusi tahan ka kohe või siis peaaegu kohe. Seega nuhkisin netis ringi ja leidsin Zapbux´iga sarnase lehe nimega UpWorkPtr Company  ainult selle vahega et kui  Zapbux´is teenid klikiga 0.001$ siis UpWorkPtr Company lubab sama asja eest lausa 25$, lisaks meilide lugemise eest (meilid saadetakse UpWorkPtr Company kodulehel kasutaja valduses olevasse mailboxi) suurepärased 50$. Tundub paljulubav J või ehk liiga hea et tõsi olla? Samas muidugi peab ka mainima et esimene väljamakse tehakse alles siis kui sulle (antud juhul küll mulle) on kogunenud 20 000$. 20 000$???? Wow!!!!  Et asjas veidi selgust saada siis tuhnisin päris paljudes foorumites, k.a ka eesti keelsetes ja just ühes eesti  foorumis väitis üks inimene et talle on UpWorkPtr Company poolt need 20 000$ välja makstud!?! Tõsi küll, ta väitis et selleks kulus tal lausa kaks kuud rasket rasket tööd aga no kuulge, 20 000$ ikkagi ju! 10 000 kuus poleks ju paha teenida. Seega suure õhinaga regasin ma end kasutajaks ja kukkusin klikkima. Ja juba on mul 725$ teenitud!!!! Jay! Tunduvalt lahedam oleks kui see summa ka mu PayPal´i kontol juba oleks. Jah, unistada ju võib aga olen enam kui kindel et seda ei juhtu! Seda enam et üks tark tädi on kirjutanud soovitused milliseid rahateenimise lehti vältida. Nendest kaks põhilist oleksid siis: väldi lehti mis lubavad suurt teenistust ja väldi lehti kus peab enne teenimist maksma. Samuti ei tohi anda oma krediitkaardi nr, PayPal´i arve numbrit jne.  Üldjuhul on nende lehtede omanike soov sinu arvelt teenida. Ainuüksi sinu meiliaadress on neile sissetuleku allikas.
Samuti lugesin ma ühes eesti foorumist et on võimalik raha teenida captcha´de trükkimisega aga eks me kõik tea milleks see vajalik on ja puhtalt eetilistel kaalutlustel jätsin ma selle tegemata. Ei näe põhjust miks peaks spämmi roboteid abistama. Seda pagana spämmi on niigi palju.
Homme alustan küsitluste lehtede külastamist, näis mida need pakuvadJ.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar