esmaspäev, 23. veebruar 2015

Kaks nädalat täis.

Pean endiselt tõdema et ei ole lihtne internetis raha teenida. oDeskist on küll midagi tulnud aga paraku on kõik tööd mis ma sealt saanud olen suhteliselt lühiajalised ja fikseeritud hinnaga. Loomulikult olen ma rahul et midagigi on saanud teha aga näpud sügelevad rohkema järgi. Praeguseks hetkeks olen ma kõik selleks nädalaks lubatud kandideerimiste arvu ära kasutanud ja ei usu et sealt mingit tööd tuleb. Uuesti saan kandideerima hakata alles teisipäeval. Seega ei jäägi muud üle kui klõpsida ClixSense reklaame ja teha seal olevaid taske mis muidugi on rohkem selline ajaviite töö, eriti sellega midagi ei teeni. Küsitluste lehtedest on Paidviewpoint ja YouCov see nädal saatnud suht palju küsitlusi aga väga palju teenida ka seal ei õnnestunud. Kaks nädalat saab nende asjadega tegelemist täis aga teenistus just suurem asi pole.  Aaaja Clixworkers´is tegin uue testi ära, edukalt,  mis tähendab et tööpakkumiste arv peaks ka tänu sellele suurenema. Kaks nädalat seda kuud veel ees, näis kas õnnestub oma sissetulekut suurendada.
Esmaspäeval panen kokkuvõtte ka ülesse!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar