esmaspäev, 23. veebruar 2015

Värsket verd veidi!

Kuna ma tõesti olen viimasel ajal väga hõivatud pole olnud endal midagi siia kirjutada. Seega palusin oma kaasvõitlejal (loodetavasti tulevikus kaasblogial) ML´il (nimi toimetusele teada :) ) asja elus hoida.
_________________________________________________________________________________________________________________
Tere!
Kuna selle blogi omanik on hetkel oma päristööga pisut rohkem hõivatud kui tavaliselt, palus ta minul, kui uustulnukal selles valdkonnas, paar sõna kirja panna.
Alustasin seda teekonda siin sisestades google'sse "raha teenimine kodus" või midagi sarnast, mis mind otsejoones siia blogisse juhtis. Lugesin ühe ropsuga läbi selle kõik ja tundus põnev. Sellest, et kohe jutilt miljonäriks ei saa, sain ma kohe aru. Ja see polegi eesmärk omaette. Kuna aga lapsega kodus olles on tema lõunauned minu vaba netiaeg, ostustasin siiski proovida. Tänaseks, olen läbi käinud juba päris mõnedki klikkimise saidid. Paar neist on kinni pandud vahepeal, aga pole hullu.
Viimane uus sait, millega liitusin, on paidverts.com
Algul tundus see suhteliselt aeganõudev sait olevat, kuna aga kohe esimesel päeval sai mulle selgeks kaks positiivset asja, siis jätkasin. Mis need olid? Esiteks: see reklaamide vaatamise sait võimaldab samal ajal vaadata reklaame ka kuskil mujal. Vahepeal tuleb vaid uus reklaam jooksma panna. Teiseks: selle saidiga teenib päevas umbes neli korda rohkem kui minu tavapäraste saitidega. Kuigi ta on ajamahukam ka. Alguses tegin seal ära nii need klikid, mis annavad BAP'e (mingid boonuspunktid, mille alusel rahas makstavaid reklaame saadetakse) kui nõudsin välja ka igapäevased 2 lisapaketti, mis kumbki annavad 12 reklaami väärtuses 0.005 kuni 0.0125 (dollari)senti. Kumbki pakett maksab 50BAP. Viimasel ajal olen ära teinud vaid need klikid, mis on tasulised ja mulle antud saidi poolt minu BAP eest ja ka need klikid, mis annavad mulle BAP'e. Ise lisapakette ma hetkel ei nõua. Testin sedamoodi.
Kahjuks on aga selle saidiga sedasi, et osa BAP'e võetakse ära päevatasuna. Ja kui üks nädalavahetus vahele jääb, võid end avastada tühja BAPkastiga ja ilma tasuliste reklaamideta. Mul ükskord juhtus.
Veel tahaksin lihtsalt teile teadmiseks kirja panna selle, et selle saidi miinimum väljamakse on 2$. Kui vähemat üritada, siis ei juhtugi muud kui see raha kantakse eelkontole, kust seda enne minema ei saa, kui sinna on see vajalik 2 dollarit peale kogunud. Vahepeal aga maksate kontotasu 0.002 senti päevas. Juhtus sedagi.
Kas ja kuidas teie kogemused selle saidiga on?
Parimate tervitustega,
ML

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar