esmaspäev, 23. veebruar 2015

Vastuseks H´le,

Jah, mul on ka konto Neobuxis! Üldse on mul PTC kontod kolmes kohas. ClixSense, ZapBux, NeoBux ja Lynxar´is. Ma tegin need lihtsalt võrdluseks milline nendest paremini maksab. ClixSense ja ZapBuxi eelis teiste ees on see et lisaks klikkimistele ja pakkumistele on seal võimalus ka nn. „taske“ teha. Ehk siis veidi rohkem tänu nendele teenida. Näiteks eile tegin 30 taski, ühe hinnaks oli 0,50 senti (selliseid tuleb kahjuks suht harva) ja teenisin lisaks 15$. Kahjuks jah nii hästi tasustatavaid taske on suht vähe, tavaline taks on 0.01-0.35 sendini. Sealses foorumis olen suhelnud paljudega kes teenivad päevas ikka suht suuri summasi. Paljud on teinud ühe konto mitme peale ja töötavad pea ööpäeva ringselt. Loomulikult on seal kannatust vaja kuna alustad ju nullist ja algul on suht vähe neid taske mida sa teha saad kuna seal on mingist ajast levelite süsteem ehk siis mida rohkem ja täpsemini oled taske teinud seda kiiremini tõused ja seda tasuvamaid taske saad teha. Praegu lasen igakord kui olen teeninud u25-30$ PayPali kontole kanda. Lihtsalt sellepärast et alati on mingi kahtlus jäänud et äkki mingi hetkel ei tehta enam väljamakseid. Neid pagana scämm PTC lehti on ju nii palju. Aga kui kannatust jagub siis on võimalik päris normaalselt lisa teenida. Kiirelt suurt teenistust nendelt lehtedelt oodata ei tasu. Tuleb lihtsalt kõik võimalused ära kasutada.
Tagasi investeerinud ma ei ole. Tõsi, ma ei ole ka uurinud kui palju mu sissetulek sellest kasvaks aga kuidagi veider tundub niigi raskelt tulev raha sinna tagasi anda.
Aga sinu puhul respect kui oled NeoBuxix juba 1400$ teeninud!!!! Tase! Ja edu edaspidiseks!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar