esmaspäev, 23. veebruar 2015

Kui kellelgi...

on kogemusi internetis raha teenimisega ja /või siiani kasutab neid võimalusi siis oleks lahe kui ka mulle teada antakse. Proovin siis järele ja kirjutan kogemustest siia. Täna näiteks kaevas Dargo välja sellise koha nagu Postloop.com´i kus on võimalus teenida blogidele ja veebilehtedele kommentaare kirjutada. Peale selle et peab olema hea inglise keele grammar muid nõudmisi ei esitata. Algul tuleb muidugi test tööd teha, peale mida antakse 24 tunni jooksul sobivusest teada. Blogide või veebilehtede teemat millest need kirjutavad saab valida ja põhimõtteliselt leiab igaüks omale teema millest ta midagi teab! Seega proovige. Mina vahepeal registreerisin end Amazoni reklaami agendiks ja jubedalt tahaks teada kuidas see töötab. Kuna minu WorldPressi versioon banner reklaame ei luba siis palun klikkige linkidel millised ma aeg ajalt siia panen:) ja registreerige! Teile ei maksa see midagi mina saan veits targemaks. Tänan!!!!!
Seega klikka siin ja vaata 30-päeva tasuta filme!!!! Jeee!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar