esmaspäev, 23. veebruar 2015

RainClix

Täna komistasin sellisele PTC lehele nimega RainClix! Oluliselt ClixSense´st ei erine, kui siis ainult selle tõttu et klikkid on tasuvamad. Väga ei ole süvenenud ja samuti ei tea kas tegu on ikka maksva lehega aga uudishimust otsustasin proovida. Kui kellelgi on kogemusi siis palun jagage!

5 kommentaari:

  1. Kolisid Blogerisse. :)

    Sain täna oma esimesed 24$ ClixSense'st kätte, 3 nädalat olen klõpsinud. Kuid kas sa oled PayPalist raha oma Eesti kontole kandnud? Balance näitab €20.19 EUR, kuid withdrawal lehele minnes näitab, et mu balance on 0.00 EUR, kuigi ClixSense'st tuli raha ilusti üle. Või on mingi muu jama. :(

    VastaKustuta
  2. Hei, kolisin bloggerisse jah! Tüütuks muutus see Wordpress :)! Kle PayPalis pead sa (kui ma õieti mäletan) muutma $ primary currency´ks kõigepealt ja siis peaksid saama üle kanda. Samas ülekandeid saab teha ainult Visa kaardile. Seega kui sul seda pole siis kasuta seda raha netis shoppamiseks nagu mina teen. Ma pole hakanud sellepärast Visat tegema ja pealegi vist minu pank ei väljasta neid enivei. Netis kohti küll kus see sirgeks lüüa :). Või otsi koht kuhu edasi investeerida.

    VastaKustuta
  3. Pusimise peale sain lõpuks. Pidin dollarid eurodeks arvutama seal ja siis sain üle kanda.
    Eks ma klõpsin ClixSense's edasi. Alles alustasin. :) Vahepeal kaotasin levelid ära ja siis ei saanud mitu päeva midagi teha. Mõned taskid on nii vigu täis, et ajab meele mustaks. Raskematest hoian eemale.
    Teisi lehti olen ka vaadanud, kuid ClixSense tundub kõige mugavam.

    Kui miskit huvitavat leiad, siis jaga blogis. Edu. :)

    VastaKustuta
  4. Ahoi! Kas kellelgi on olnud kokkupuuteid sellise kohaga nagu "UvioO"? See on videote jagamise koht. Kas see on jälle liiga hea, et tõsi olla? Andke teada, kui keegi teab sellest lehest midagi.

    VastaKustuta
  5. Hei, paraku pole kuulnudki sellisest kohast! Loe kommentaare netist selle kohta ja proovi järele!

    VastaKustuta