esmaspäev, 23. veebruar 2015

Veel oDesk´ist

Mulle meeldib oDeski idee tööandja poole pealt. Kui sul on töö mis on vaja kiiresti ära teha, või on midagi sellist mida ise väga ei taha teha siis sisesta see oDeski keskkonda ja ausalt 30 sekundiga on sul vähemalt 25-35 inimest kes selle heameelega ära teevad. Rääkimata sellest hinnast millega nad selle ära teevad.
Tööotsija poole pealt pole see asi nii roosiline. Tegijaid on palju, enamustel on mingid tööd mis nad on teinud oDeski keskkonnas ka ette näidata. Samuti head arvustused tööandjatelt. Seega uuel tulijal on väga keeruline silma paista. Isegi kui sa oleksid, ma ei tea, Microsoft Office Ülikooli lõpetanud. Aga ma ei anna veel alla, tegin täna veel kõvasti kõikvõimalike  teste ja ausalt läbisin need väga heade tulemustega. Tänu sellele saan ma sel nädalal veel kandideerida 25´le tööpakkumisele. Ja kavatsen ka kandideerida. Näis siis kas see eilne töö oli lihtsalt juhus või on veel võimalik midagi saada. Käed lausa sügelevad andmesisestamise järgi J !!!!!! Samas pean mainima et kui inglise keele tase polegi nii määrav (elementaarne on siiski vajalik et töö kirjeldusest aru saada) siis Exel ja Word peavad küll vähemalt kesktasemel olema. Seega otsustasin end täiendada. Kuna tänu kipsis ja kruvisid täis jalaga väga lihtsalt raamatupoodi ei liigu Exeli õpikut ostma siis leidsin häid õpetusi ka netist. Kui ma nendega ühele poole saan siis olen täielik Exeli tark. Seega oDeski filipiinlased, hoidke alt, ma võin ka madala palga eest head tööd teha!
Panen siia  Exeli õpetuse lingi ka millega mina alustasin : Exel algajatele

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar